Tuesday, October 20, 2009

bang bang boom...

bermula pada isu ini, aku akan memulakan beberapa isu di bawah title bang bang boom untuk isu yang aku mahu berkongsi, mengenai kehidupan kita yang ditipu oleh pihak durjana.

untuk isu pertama ini, aku nk berkongsi tentang duit. korang tahu x dari mana duit itu berjalan? aku bagi contoh. aku seorang rakan kamu yang mempunyai kedai kereta. kamu nak kereta tapi duit x cukup. kamu meminjam dengan aku bersyarat, iaitu kene kerja dengan aku. cukup bulan aku bagi gaji. dengan gaji tersebut, kamu membeli kereta di kedai milik aku. jadi aku mahu bertanya soalan cepu emas, kemana duit itu pergi? ya, semestinya ke poket aku balik. nampak x perjalanan duit itu pergi? sama dengan dunia hari ini. kerajaan bagi gaji kepada para pekerja, tetapi, tiap2 bulan kita kene memberi kepada mereka sedikit dengan atas nama tax @ cukai. cukai rumah, cukai pintu, cukai jalan raya dan pelbagai lagi. gaji yang kamu dapat beribu-ribu itu, hanya separuh hak kamu. yang lain hanya mainan silap mata bagi kaum pemodal dan kerajaan.

sama juga dengan institusi kewangan dunia. siapa yang memegang dunia dunia? siapa yang menguasai bank dunia. x lain x bkn adalah dari golongan zionis yahudi a.k.a illuminati a.k.a tali barut dajjal laknatullah. mereka hanya mengaut keuntungan, manakala kita hanya budak suruhan. seperti yang aku pernah terlihat@terdengar, ada seorang mamat ni memberitahu yang didunia ini ada 3 golongan dan memperjelaskan tugas golongan ini iaitu golongan atasan, golongan pertengahan dan golongan bawahan a.k.a golongan miskin.
1) golongan atasan
- bertindak untuk mengaut keuntungan tanpa sempadan dan tanpa belas kasihan.
2) golongan pertengahan
-bertindak sebagai budak surahan untuk memberi keuntungan kepada golongan atasan.
3) golongan bawahan
-bertindak sebagai pemangkin atau doktrin supaya menakut-nakutkan para golongan
pertengahan agar terus berusaha untuk berkerja keras atau dengan kata lain, memberi
keuntungan kepada golongan atasan .

anda sudah nampak? ini hanya permainan bagi para penguasa dunia. dunia ini ibarat medan permainan. harga nyawa dipermainkan. hanya untung semata-mata. jadi, perlulah kita memboikot barang mereka secara istiqomah supaya mereka tidak mendapat keuntungan. kerana dari keuntungan itulah mereka dapat membeli senjata untuk membunuh orang yang tidak berdosa. oleh kerana negara kita juga berkompromi dengan zionis yahudi, memang susah itu kita boikot semua barangan mereka kerana lebih 90% barangan jualan yang ada di malaysia adalah dari kompeni yahudi zionis. maka dengan ini aku sarankan agar kurangkan mengkonsumi barangan mereka. x mati kalu x minum air milo. x mati kalu x minum coke. lagi berpenyakit ada le kalau minum air coke. di negara israel mane ade jual coke ngan pepsi. sebab mereka tahu apa isi kandungan dalam minuman tersebut. kurangkan menaiki kenderan yang minum minyak. mulakan satu revolusi dengan berbasikal. x perlu la sampai pergi kerja (kalau tempat kerja jauh) pom naek basikal. tapi lagi bagus ke tempat kerja dengan berbasikal. xkan nk beli makanan dikedai yang amat dekat, yang mana x sampai 2 minit pom mahu berkereta. x mati kalu berbasikal! sedarlah rakanku, saudara/riku, bangkitlah dari tidur nyeyakmu. kita bangkit melawan walaupun sedikit revolusi itu. bersiap-sedialah untuk menjadi pengikut imam mahdi dan nabi Isa a.s. kiamat sudah dekat. pelbagai tanda sudah jelas, cuma dikaburkan para pemerintah agar kita leka dengan dunia kerana dengan itu, mereka akan terus dapat keuntungan

No comments: