Saturday, November 28, 2009

gig free...

hahahha, tadi masuk gig free. hahahah, acoah je. tadi ikot band distortia prktis sbb nk maen esok, tp kene tnuda sampai kol 12. jam masih awl, baru 11.15. ape lagi, kedai berdekatan jadi mangsa serbuan kami. tapi kedai tu mcm pantat, dah la pnas, servis out. tp nk wat mcm mane. mlm raye ni, x ramai kedai yg bkak. redah sudah.

11.50 kami naek studio, tp ade problem plok. kene tnda lagi smpai kol 12.45. peh, qape punya pengurusan daaa. acap kali gak kene mcm ni. sambil tunggu bdk2 ni masuk studio, aku smpat tegok inikah hidup jamming. lame dow x tegok sek2 otai maen. tp aku masuk lmbt. tp smpt gak la layan lagu dorang. x silap lagu roket kot. layan habis kepala. sekali lagu negri ngeri plok dorang jamm, lagi aku sing along ngan carin.

lepas inikah hidup, band tune lari plok jamm. aku join skali. dah 2 band aku tgok xpayah bayar. hahah. ni baru gig free, heheheh. dorang ni dh ade peningkatan. ade efek sendiri, gitar sendiri. lagu dorang pom best. ala2 mcm the strokes sket. sempat gak aku hulur demo awok aku kt bujoe, as our n tune lari's bassist.

esok gig ignite fest berlangsung. kat sane jugak demo whippersnapper 2009 dijual. dah lame x release ape2. kt 2 tahun dh. kalu nk oder demo kami, blh order melalui aku atau hubungi kami di www.myspace.com/rebelforx

out....

No comments: