Tuesday, March 16, 2010

semakin hampir...

sekarang aku masih sibuk dengan kerjaya aku sebagai kuli di sHELL. semalan aniq ngan rizi datang jumpe aku. aku tak taw la ape motif dorang datang kat aku semalam. dalam borak2 kosong tu, ternampak la zine malaya register. baru teringat yang zine tu dah berada di pasaran gelap. aku pom terus mesej fazri. dalam perancangan nk jupe ari ni, tp die blh x ingt plak. xpe, xdok rezeki la tu.

sebenarnya bkn aku nk berbicara tentang zine tu, tapi nk berbicara tentang buku yang pernah aku ckp nak buat dulu tu. buku tu pasal ideologi. sekarang aku masih membaca dan mencari bahan mengenainya. tak banyak tapi boleh r nk wat kuor buku. tapi dek kerana masa aku sekarang banyak hilang dengan masa berkerja dan tido, pergerakkan aku dalam menulis buku tersebut agak perlahan. perlahan seperti siput babi. tapi xpe, biar slow asal selamat.

dan aku dapat jangkakan yang buku itu akan mengundang kontroversi dikalangan teman2 hardcore/punk aku. mesti buku tu tak laku. hahah. tapi xpe, aku tulis buku ni bukan untuk kekayaan atau mengaut keuntungan, tetapi hanya untuk bertkongsi pendapat dan pandangan. apa2 pon, tunggu kemunculannya.