Tuesday, June 8, 2010

neraka...

Perhatian:Penceritaan di bawah hanya dongengan semata-mata.Tiada kena-mengena dengan neraka yang sebenar.

Pada suatu hari,seorang lelaki bernama Roy dimasukkan ke dalam neraka di atas sebab-sebab yang tertentu.Setibanya di sana, dia dihadapkan kepada ketua neraka yang diberi jolokan nama Si Adi yang menjaga 3 buah bilik neraka.Roy yang masih kebingungan lantas diangkat oleh ketua neraka tersebut yang perkasa dan Roy diberitahu yang dia akan dibawa melawat tapak dan mempunyai keistimewaan untuk memilih salah satu bilik neraka untuk diduduki.

"Setiap kali seseorang masuk,seseorang yang menghuni didalam neraka itu akan keluar ke syurga.Macam sistem shift"kata si Adi.

Setibanya Roy di bilik neraka yang pertama,Roy dapat melihat penghuni di dalamnya di siat-siat kulit dan dilapah daging mereka tapi anehnya mereka masih hidup.Roy memandang ke muka Adi dan menggeleng-geleng kepalanya tanda tidak mahu.

Setibanya Roy di bilik neraka yang ke dua, Roy dapat melihat penghuni di dalamnya dihentak-hentak kepala mereka sampai pecah tapi anehnya mereka masih hidup lagi.Sekali lagi,Roy memandang ke muka Adi dan menggeleng-geleng kepalanya tanda tidak mahu.

Setibanya Roy di bilik neraka yang ke tiga,Roy dapat melihat suasana di bilik itu sangat nyaman dihiasi dengan aneka bunga dan tumbuhan.Dilihatnya di sebalik pokok ada seorang wanita yang sangat cantik sedang mengulum kemaluan seorang lelaki.Lantas Roy memandang ke muka Adi dan mengangguk-ngangguk kepalanya sederas-derasnya tanda mahu.

Si Adi bingkas masuk dan mencuit si wanita cantik tadi dan berkata "Cukup,keluar sekarang.Kau sudah ada pengganti"


p/s: dunia penuh dengan konspirasi. dan konspirasi itu akan memakan kita jika kita salah memilih dengan memilih keseronokkan sebagai the way of life....

No comments: