Wednesday, September 16, 2009

buku...

aku rase tetibe nk tulis buku. tak tahu kenape, tapi bersemangat gile nk tulis buku. tajuk buku tu ideologi:kebaikan @ keburukan. tajuk ni ade aku guna utk post kt blog ni. dan buku ni aku nk tulis pasal pendapat aku pasal ideologi2 yg wujud diatas muka bumi in. tp aku masih dalam proses membaca dan membaca bagi memantapkan hujah aku. insyaalah, tahun dpn aku akan start menulis.

jadi aku harap korang support la aku. buku ni maybe dikuarkan dlm bntk mcm zine biase je kot. xde modal lol. laen kalu korang nk support aku. huhuhu.....

ni aku nk iklan sikit. sape antara korang ade buku psal al-arqam, buku psal komunis dan anarkis, pasal dajjal, dan psal wali songo. aku nk pnjam. nk wat rujukkan. plizz....

ape2 hal, kontak aku k...
sumbangan anda sangat dialu-alukan...

2 comments:

Mat Amin said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Saudara Kerk @ Bintang Hitam sekeluarga serta kepada pembaca blog ini. Maaf Zahir Batin.

Yang Ikhlas

Mat Amin
http://matamin02.blogspot.com

kerk said...

terima kasih kepada en mat amin...
selamat hari raya juga kepada en mat amin dan sekeluarga...