Friday, September 25, 2009

senandung pawer-kord



inilah buah tangan untuk hari raya tahun ni.
hahahahah, best jagak budak2 ni menghancurkan lagu org. harga rm15 by hand. buleh kontek nizang @ aku @ aniq.

antara lagu yang dirosakkan oleh mereka adalah:-

1.Dia (sheila majid)
2.gadis ayu (black dog bone) - feveret aku
3.antara cinta dan kasih (aishah)
4.chow kit road (sudirman) - feveret aku
5.sinaran (sheila majid)
6.masih aku terasa ( gersang ) - feveret aku
7.basikal tua ( sudirman)
8.penganggur ( sudirman)
9.khabar buar ibu ( alleycats )
10.hanya diradio ( headwind )
11.suratan takdir ( gersang )
12.wajah rahsia hati ( fauziah a. daud )
13.persamaan ( freedom )
14.hingga akhir nanti ( alleycats )
15.gadis dan bunga ( rahimah rahim ) - feveret aku
16.ayahku dan angkasa ( kembara )
17.rupa tanpa wajah ( m.nasir )

No comments: