Thursday, September 24, 2009

trip to the door way...

hahah...
tajuk je gempak, tp trip ni x la gmpak mane pom. ptg tadi dalam pukol 1.20 p.m, aku, ayu, syima n apis pergi ke dungun utk beraya di rumah buja. naek kereta wira koya evo kepunyaan apis. huhu, gurau je apis. dlm prjalanan sempat jgak beli kropok lekor sbagai buah tngan.

dlm prjalanan tu, plbagai ragam brlaku. lg2 la si syima tu. xblh dok diam. sesampai je di dungun, kami terus ke rumah buja. lepak2 n mnum2, kami berangkat ke rumah berd plak, rakan aku dan juga teman baek buja. hanya mnum air sunquik kangkang je. dibuat khas oleh berd. huhuhu... disebabkan oleh 2 mak datin ni nk mkn sotong celup tepung, kami trpksa brangkat dr rumah berd. kami teruskan prjalan kami ke pntai teluk gadung, depan UITM. tapi hajat mak2 datin ni hampa pabila sotong celup tepung xde. nk mkn rojak ayam, pom xde. last2 kami bedal mee sup. sedap jgak mee sup tu. secukup rasa, bak iklan maggi cukup rasa. haahha. part ni aku pelik, sup tu dh pedas, si syima tu ckp x pedas lagi. alien ke ape bdk ni. oder plak smbal cili. mengidam ke ape?

lpas mkn, kitorang terus lpak kt pntai. dh abis main air, amek gmbr plak. mcm2 ragam. lg2 la si syima tu. mentang2 la ade pkwe. jiwang2 je keje.huhuhu... hari pom dh ptg, trpksa la brangkat awl sbb mak2 datin ni x blh blk lwat. kitorang pom gerak blk K.T. disebbakan jln jam, prjalan kmi mnjadi lmbt. jam 7.10 baru smpai kt umah ayu, lpas tu hntar syima. smpai je kt umah die, mak die dh standby dok dpan umah. cuak gak aku. mane la taw kene cramah. ye la bwak anak dare org smpai maghrib baru hntar. tp mujur xde ape2. lpas tu dengan gaya maikel syumake, apis hntar aku blk umah. plan esok nk g raye umah ayu ngan syima. tp xtaw jadi ke x, sbb pagi2 lagi dh nk gerak ke kemasik. spupu aku kawen esok. ape2 hal, aku up date esok plak....







No comments: