Thursday, April 15, 2010

bengang..

ni bkn tajuk lagu band mentera ok. aku bkn ape, ingt nk jual baju yang aku tempah ngan zemang tu time gig sabtu ni. tapi aku terpaksa batalkan hasrat tu. baju tu x hantar lagi. hampeh nyor btol. aku ingt dlm 2,3 ari je, tapi dah 2 mggu. aku siap upload gmbr lagi dlm mudah. my. aduyai, mcm mane la nk maju. atau memang melayu mudah lupa? ( ada bau2 rasis x ayat ni?)

aku bkn nk hentam dorang. tapi sekadar luahan perasaan. nak jual cd, mmang x gerak punya. semua stuff bnyk hardcore n punk. tapi gig tu gig indie. memang x masuk. kalau baju ok r sket. x kire la indie ke ape. kalau lawa, angkut jugak.

dalam bengang2 pom, aku rasa lega. lagi 3 ari je aku keje. lpas tu aku rileks. blh sambung menulis. blh lepak ngan luq sambil wat lagu baru. blh tido sampai lebam. mcm2 blh aku wat kalau x keje. peh, baru bebas dunia.

bird,
flying high into the sky,
freely go anywhere,
don't bother what will happen,
don't bother what barricade will face,
just you and me,
flying high into the sky

.............................................................................

No comments: