Tuesday, April 20, 2010

politikus...

Macam-macam sekrang. A cakap B sekutu yahudi. B cakap A sekutu yahudi. Yang mana satu betul? Yang mana boleh dpercayai? Bagi aku, 2 2 sekutu yahudi.

Sekarang riuh pasal kerajaan ada affair ngan APCO. Pastu pihak kerajaan cakap Anwar ada kawan dari Israel. Tak payah bimbang, kerana 2 2 berita ni ada kebenaran. Sebelum tanah melayu bertukar menjadi Malayasia macam2 terjadi. Termasuk la cerita tentang siapa yang mencadangakan nama Malaysia. Sejak tahun 1937 nama Malaysia sudah disebut-sebut. Tapi kenapa pada 31 Ogos 1963 baru nak diistiharkan ( yang mana terpaksa ditunda ke pada 16 September 1963 kerana ada beberapa bantahan)?. Seperti mana kita sedia maklum. Sebelum seseorang itu lahir, ibu bapa mereka sudah memikirkan nama bagi anak mereka yang bakal keluar itu. Betul tak? Sama juga dengan hal ini. Tangan-tangan jahat yang menjajah tanah melayu sudah memikirkan nama bagi 'anak' mereka selepas mereka memerdekakan tanah melayu kepada UMNO. Siapa tangan-tangan jahat ini? Aku tiada jawapan yang tepat, tapi insticnt aku mengatakan yang tangan-tangan jahat tu adalah dari freemasons. Sudah lama freemasons bertapak di tanah melayu. Ingat tak paderi yang diimport khas dari barat untuk menkristiankan orang-orang melayu selepas portugis menjajah Melaka? Paderi ni adalah dari kumpulan freemasons. Tapi, orang-orang melayu Islam tidak terpengaruh walau sedikit pun.

Itu sedikit cerita tentang freemasons dengan UMNO. Sekarang cerita freemasons dengan Anwar. Anwar asal dari UMNO. Dan dari UMNO lah dia mempunyai kawan dari Israel. Pernah aku terlihat yang senarai ahli dari majlis deklarasi oleh puak yahudi, yang nama nama Anwar tertulis dalam senarai tersebut serta beberapa lagi wakil dari negara membangun. A
nwar adalah menteri kewangan, dan tidak mustahil Anwar mempunyai rakan Israel kerana yang memegang ekonomi dunia dan memegang duit adalah orang-orang yahudi.( sila rujuk kepada nama keluarga Rothchild). Jadi secara tidak langsung pemikiran yahudi terserap kepada Anwar. Kita tengok lambang parti keadilan. Warna rasmi perti tersebut. Semua mempunyai ciri-ciri israel dan freemsons. Soalan cepu emas, kenapa selepas Anwar dijatuhkan baru nak mendedahkan kezaliman dan ketidakbetulan kerajaan? Aku biarkan soalan ini tergantung. Biar anda berfikir. Pulau Pinang, siapa yang memerintah sekarang? Ada apa dengan Pulau Pinang? Siapa itu DAP? Boleh dikatakan yang DAP itu adalah parti serpihan dari parti PAP iaitu parti yang dipimpin oleh lee kuan yew dahulu. Apa yang dijuangkan oleh PAP? PAP itu adalah Chinese Communist Party. Ni bukan aku cakap, tapi tersebut didalam web parti ini sendiri. Boleh baca sedikti tentang lee kuan yew disini

Siapa lee kuan yew tu? Dia berasal dari keluarga yang diimport oleh british ke tanah melayu. Dengan ideologi komunis, PAP tumbang dan beralih ke singapura. ( ada yang cakap dia dihalau oleh tun abdul razak, ada juga cakap yang british arah dia ke singapura). Tapi, mereka sempat meninggalkan benis mereka disini dan tertubuh la DAP. Untuk pengatahuan anda, nama keluarga lee adalah dari keturunan elit freemasons. Termasuk la bruce lee. Tapi aku tak tahu tentang status lee chong wey, pemain badminton negara. ( sila rujuk disini). Sekarang yang memerintah PAP pun masih dari keluarga lee. Dan telah diwar-warkan yang singapura adalah satelit bagi kerajaan israel untuk memantau keadaan politik, ekonomi dan pelbagai lagi di kawasan asia terutama malaysia dan indonesia. Jadi sudah nampak permainan mereka?

Kesimpulannya, israel ada didalam pakatan rakyat dan kerajaan nasional.israel dalam BN adalah UMNO. israel dalam PR adalah PKR dan DAP. PAS? Bagi aku, mereka tersepit. Tersepit diantara DAP dan PKR. Banyak lagi yang aku ingin kupaskan. Tapi kekurangan sumber yang boleh aku tonjolkan. Yela, nanti cakap aku cakap tak serupa bikin sebab tak tunjuk bukti.
Dan ini adalah buku yang mencanangkan nama Malaysia bagi tanah melayu

Dan ni pula kenapa DAP dan PKR nak sangat Pulau Pinang.

No comments: