Wednesday, October 12, 2011

famous...

Sejak akhir-akhir ini, aku jadi femes plak. Ehem, ok, bukan aku, tapi band akustik aku. Sem lepas aku bersama 3 sahabat aku main untuk event openday di kampus aku. Selepas itu, kononnyabakat kitorang terserlah. Daripada itulah, kami terus mendapat perhatian.

Baru-baru ini dengan jemputan untuk main dimajlis jamuan haru raya. Dan akan datang ada 3 lagi jemputan. Jumaat ini untuk majlis anugerah dekan. Sabtu ni untuk promnite. Lepas tu untuk openday 2011. Penat jugak. Lagi-lagi bila ada kerja yang banyak. Biase la, dah nak abis sem ni, macam-macam lecturer bagi assignment dan quiz.

Dah la aku ni sibuk dengan aktiviti sosial aku. Bukan sosial itu tahu. Aktiviti sosial yang baik. Sibuk juga dengan proposal aku untuk tubuh kelab yang masih lagi belum diluluskan. Biase la. Kerenah biokrasi. Aku perlu dapatkan 6 tandatangan. Sekarang dah dapat 2. Baru 2 tandatangan untuk hampir satu semester? Ya, memang sukar untuk mendapat kelulusan. Datang kat sini kene ubah. Dah ok, baru sain. Lepas tu pergi ke next level. Sampai kat sane, kene ubah lagi. Dah siap baru boleh sign. Penat la macam ni. Aduyai.

Benci gile dengan biokrasi. Ape susah sangat nak bagi kelulusan. Fuck protocol. Menyusahkan je. Berbalik dengan cerita asal, adakah aku ini femes setelah banyak kali perform kat kampus? Jawapannya tidak. Masih lagi belum dapat nombor tefon awek hot, dan itu tandanya aku tidak femes! Perlu ke kita femes? Untuk aku tidak. Lagi femes, lagi susah nak hidup. Tapi femes sikit-sikit ok la. Untuk networking boleh la. Bukan nak tunjuk kebodohan (baca:cari publisiti).

No comments: